.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

* نوازندگي و محافل موسيقي زنان، عليرغم اعتراضات زياد، قرار است ادامه يايد! تازه‌ترين نمونه، كنسرت ليلي افشار است كه قرار است در تهران برگزار شود. به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاري ها، در اين كنسرت كه 30 شهريور، اول و دوم مهرماه در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود، افشار به اجراي قطعاتي از موسيقي كلاسيك خواهد پرداخت. اين گزارش مي‌افزايد: همچنين مستر كلاس اين نوازنده 25 و 26 شهريور در موسسه "پارت" برگزار مي‌شود.
* منابع خبري از اعتراض اعضاي هيأت دولت به اظهارات اسفنديار رحيم مشائي خبر مي‌دهند. به گزارش آتي نيوز، جهان در اين باره نوشت: جلسه‌اي كه با حضور رئيس‌جمهور و رئيس دفتر وي برگزار ‌شد با انتقاد برخي از وزرا به بحث مكتب ايراني شروع شد و نهايتاً رئيس‌جمهور به برخي از اظهارات مطرح شده از سوي وزرا پاسخ داد. براساس اين گزارش، در اين جلسه 5 نفر از اعضاي هيئت دولت نسبت به اظهارات رئيس دفتر رئيس‌جمهور انتقاد داشتند و تصريح كردند كه اين سخنان باعث ايجاد هزينه براي دولت مي‌شود. چند نفر ديگر از اعضاي جلسه نيز وقت گرفتند صحبت كنند كه رئيس‌جمهور به دليل ضيق وقت اجازه نداد و به انتقادات مطرح شده پرداخت. احمدي نژاد تاكيد كرد كه منتقدين سخنان مشائي را كامل مطالعه نكرده و تحت فضاسازي‌هاي رسانه‌اي شروع به انتقاد كردند. رئيس‌جمهور با اشاره به سخنان بزرگان علمي و امنيتي نيز تصريح كرد كه اين عزيزان هم حرفهاي رئيس دفتر را متوجه نشدند. رئيس‌جمهور افزود: باند ثروت و قدرت به دنبال تخريب من (رئيس جمهور) هستند براي همين از مشائي شروع كردند. رئيس‌جمهور در ادامه تصريح كرد كه آقاي مشائي فردي ولايتمدار و متدين است. متاسفانه اخبار نادرست به علما مي‌دهند. تا به حال چندين مرتبه خواسته است كه خدمت مراجع برسد، اما مراجع اجازه ندادند. احمدي نژاد اضافه كرد: آقاي مشائي انسان متديني است. چرا بايد به خاطر دفاع از انقلاب و حرف از امام زمان مورد انتقاد قرار بگيرد.
* پايگاه‌هاي خبري اصولگرا از انتشار نشريه‌اي تمام رنگي حاوي اظهارات مشائي خبر مي‌دهند. به گزارش البرز، اخيراً نشريه‌اي تمام رنگي در بين كاركنان نهاد رياست جمهوري توزيع شده كه عمدتاً به مواضع و سخنان اسفنديار رحيم مشايي پرداخته است. اين نشريه با نام "آفتاب حُسن" به صورت تمام رنگي و با كاغذ گلاسه در تيراژ بالا منتشر شده كه موجب واكنش كاركنان نهاد و ناراحتي آنها شده است. اين نشريه 36 صفحه‌اي حاوي مطالبي بامحوريت سخنان اخير اسفنديار رحيم مشايي در همايش ايرانيان خارج از كشور است. در نشريه مذكور علاوه بر انتشار تصاوير، مطالبي با كنايه به موضوع ايرانيسم به تحرير درآمده است. تصوير بزرگ و رنگي دختر كرد سوار بر اسب با مضاميني همچون در سرزمين آفتاب و برف... بهار دل انگيز و تابستان طلايي، پائيز ارغواني و زمستان نقره‌اي هر بيننده‌اي را حيرت زده مي‌كند، ديده مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.